Szájsebészet Solymár Budapest II. kerület Pilisvörösvár

szájsebészet Solymár Budapest II. kerület

Foghúzás, Törött fog eltávolítása, Szájsebészeti fogeltávolítás, Betört gyökér eltávolítás, Gyökércsúcs rezekció, Fogászati implantálás. Bár számunkra mindig a fog megtartása a cél, mégis sokszor elkerülhetetlenné válik a fog eltávolítása.

FOGHÚZÁS, vagy fogeltávolítás

Kezeléseink alatt elsősorban a fog megtartása a cél, de bizonyos esetekben elkerülhetetlenné válik a fogeltávolítás.

Ilyen esetek a következők lehetnek:

- fogszuvasodás következtében kialakult nagyfokú gyulladás
- foganyag olyan mértékben sérült, hogy konzerváló fogászati eljárással nem állítható helyre
- fog helyzeti rendellenességei
- fogszabályozás céljából
- impaktált vagy fájdalmas bölcsességfog
- betört foggyökér
- fokozottan mozgatható, parodontálisan érintett fog

Fogeltávolítás során ügyelünk arra, hogy kíméletes, fájdalommentes és atraumatikus legyen a beavatkozás.

GYÖKÉRCSÚCS REZEKCIÓ

a gyökércsúcs sebészi úton történő eltávolítása.

Ez az eljárás a fog végső megmentésére irányul, mely során a fertőzött, nem gyógyuló gyökércsúcs körüli gyulladás megszüntetése a cél. Minden esetben gyökérkezelés kell, hogy megelőzze.