Implantáció Solymár Budapest II. kerület Pilisvörösvár

Esztétikai fogászat Solymár

Fogászati implantáció, teljes fogpótlás - all on 4 protokoll. Teljes foghiány, vagy eltávolításra ítélt fogazat esetén alkalmazzuk ezt az eljárást.. A fogászati implantáció célja a fogsor esztétikai javítása illetve az egészségügyi problémák megelőzése.

Implantáció

A hiányzó fogak pótlása esztétikai, és egészségügyi szempontból is szükséges. A tartós foghiány gyomor- és emésztésproblémákhoz vezethet. Az implantáció a legmodernebb módszere a foghiányok pótlásának. Fájdalommentes eljárás, ami helyi érzéstelenítéssel történik.

Az implantátum egy titánból készült mesterséges foggyökér, amely egy speciálisan felületkezelt biokompatibilis anyag, így a szervezet tökéletesen képes befogadni, még a fémallergiával rendelkező pácienseknél sem vált ki allergiás reakciót.

ALL-on-4 protokoll

Teljes foghiány, vagy eltávolításra ítélt fogazat estén alkalmazzuk ezt az eljárást.

Előnye, hogy az implantációt követően maximum 3 napon belül a páciens egy fél évre szóló 10 tagú ideiglenes rögzített fogpótlást kap. A gyógyulási időt követően pedig több különböző minőségű anyagból választható rögzített 12 tagú végleges fogpótlás készül.