Fogkő eltávolítás Solymár Budapest II. kerület Pilisvörösvár

Fogkő eltávolítás Solymár

Az Ultrahangos fogkőeltávolítás teljesen fájdalom mentes. A fogkő eltávolítás elmulasztása a fogak érzékenységét, a fogíny visszahúzódását, későbbiekben a fog meglazulását, elvesztését eredményezheti.

FOGKŐ ELTÁVOLÍTÁS

A fogkő a fogon lévő elmeszesedett lepedék, mely ételmaradékok és nyál keveredéséből alakul ki, és beépülő ásványi anyagoktól megkeményedik. Színe sárgás-barna, akár fekete is lehet.

A fogkő eltávolításával megakadályozzuk, hogy a baktériumok ínygyulladást okozzanak.

Az inygyulladás jele duzzadt, vörös fogíny, illetve fogmosáskor tapasztalt vérzés.

Amennyiben az ínygyulladás hosszú ideig fennáll, a fogakat tartó fogágy és az íny sorvadni kezd, ez pedig az íny visszahúzódását, fogérzékenységet, későbbiekben a fog meglazulását, illetve elvesztését eredményezi.

Tehát nem csak az esztétika miatt, hanem az egészséges fogíny miatt is szükséges a fogkő eltávolítása félévente.

Rendelőnkben ultrahangos fogkő eltávolítással dolgozunk, mely hatékonyan, de kíméletesen távolítja el a fogkövet.

Az ultrahangos eszköz, amely magas frekvencián rezeg, porlasztja a vizet és ezáltal tisztítja le a fogakról a fogkövet. A fogkőleszedést követően a fogakat polírozással tesszük simábbá.

Ultrahangos fogkő eltávolítás a megfelelő szájhigiénia érdekében.

Jelentkezzen még ma és szabaduljon meg a fogkőtől!